

Cu un nou CEO (Christoph Mueller) și cu o nouă strategie de marketing, compania aeriană Malaysia Airlines se străduiește să supraviețuiască problemelor economice cu care se confruntă. Dar şi și problemelor de imagine. Anul 2014 a fost unul dezastruos pentru Malaysia Airlines. Asta deoarece compania a pierdut 2 aeronave. Este vorba de zborurile MH370 și MH17. Primul a dispărut în data de 8 martie 2014. Iar al doilea a fost doborât de o rachetă deasupra Ucrainei în data de 17 iulie 2014.
Catalogat ca fiind unul dintre cele mai misterioase accidente din aviația civilă, zborul MH370 a dispărut de pe radare la două ore de la decolarea de pe aeroportul din Kuala Lumpur. Acesta ce efectua un zbor cu destinația Beijing. La un an de la dispariția misterioasă a acestei aeronave, încă nu este clar ce s-a întâmplat cu acest zbor. La bordul acestuia se aflau 227 de pasageri și 12 membri ai echipajului.
După o operațiune internațională de căutare a zborului MH370, dezastrul a lovit din nou pentru Malaysia Airlines: un al doilea avion pierdut, la doar 4 luni distanță de primul. De această dată, aeronava, care efectua un zbor pe ruta Amsterdam – Kuala Lumpur, a fost doborâtă de o rachetă în zona de conflict de pe teritoriul Ucrainei.
La un an de la pierderea zborului MH370, Malaysia Airlines se chinuie să supravietuiască
La un an de la pierderea primului avion, compania face eforturi mari să își revină. Atât din punct de vedere financiar cât și din punct de vedere al imaginii. Noua strategie a companiei prevede o revizuire a întreg staff-ului. Acest lucru costă compania 1.7 miliarde de dolari. Şi de asemenea prevede concedierea a 30% din personal. În primele 3 trimestre ale anului, Malaysia Airlines a avut o pierdere uriașă. Este vorba de un minus de 368 de milioane de dolari. Informaţiile sunt conform datelor oficiale. Guvernul malaezian și-a propus să readucă compania pe profit până în anul 2017.
Potrivit unor surse, Malaysia Airlines ar închiria la Turkish Airlines două dintre cele sase superjumbo-uri Airbus A380. Aceasta fiind una dintre soluțiile temporare pe care Malaysia Airlines ar putea să le ia pentru a-și îmbunătăți situația financiară.
Sursa foto: Wikipedia
**Dacă ți-a plăcut acest articol, te așteptăm pe pagina noastră de facebook: Fabrica de călătorii – facebook.com/FabricaDeCalatorii
1 comentariu. Leave new
Soluia dupa mine ar fi rebranding-ul. Ceea ce am auzit ca se si incearca pentru a nu pierde din ce in ce mai multi clienti. Eu unul, nu am niciun dubiu sa zbor cu ei atat timp cat profesionalismul e la fel ca si inainte.