Pages Navigation Menu

Fabricăm cele mai frumoase idei de călătorii!

Unde te poți caza lângă Viena? Recomandarea noastră: Das Alte Haus Feuchtl

De câte ori am plecat în concediu spre Europa de vest cu mașina, aproape de fiecare dată traseul ales a trecut prin Viena. Asta deoarece principala autostradă ce merge spre Germania, Italia, Franța, Olanda, Belgia, etc, trece prin preajma Vienei. Acest oraș impresionant, plin de istorie și de frumuseți arhitecturale reprezintă întotdeauna un refugiu extraordinar de confortabil și de relaxant pentru o pauză de odihnă de o noapte sau două. Apoi, a doua zi îţi reiei călătoria.

Cum de fiecare dată de foarte mulți ani încoace am poposit doar în Viena, în ultimii 2-3 ani am hotărât să fac câte un popas în localitățile dimprejur, niște oaze de liniște și verdeață, întrucât îmi doream în primul rând o pauză de odihnă, de plimbare, de relaxare, după 12 ore de condus mașina. Ultima dată anul trecut am stat în Pressbaum. Această localitate este la vreo 10-11 km de Viena în direcția vest. Iar anul acesta am ales localitatea Purkersdorf. Se află tot în partea de vest a Vienei, foarte aproape de autostrada A1, ce merge spre Linz, Salzburg şi München.

Popas în localitatea Purkersdorf

Purkersdorf este un fel de sat mai mare sau o localitate urbană mai mică. Este situat la vreo 6-7 km de Viena, în dealurile împădurite de lângă Viena. Un decor mirific și deconectant, exact de ce aveam nevoie. Am constatat de mulţi ani că foarte multi turiști din Europa preferă să facă popasuri de o noapte – două în micile localități de lângă Viena, unde ai tot confortul orașului, însă într-un decor verde și primitor, departe de zumzetul trepidant al unui oraș mare. Am ales o pensiune cu un nume interesant Das Alte Haus Feuchtl (Casa Veche Feutchtl, într-o traducere oarecare).

Das Alte Haus Feuchtl

Pensiunea Das Alte Haus Feuchtl

Pensiunea Das Alte Haus Feuchtl este un loc senzațional de odihnă. Se află la poalele unor dealuri împădurite, cu aer curat din belșug, liniște şi curățenie. Cu alte cuvinte, este un loc incredibil de bun pentru încărcarea bateriilor. Pensiunea are servicii de top și este deosebit de relaxantă. Iar pe booking.com (locul unde am găsit-o) este cotată cu nota 9 din 10 (Superb).

O plimbare prin Purkersdorf te poate deconecta total. Este o mică localitate care are tot ce vrei, restaurante tradiționale austriece, magazine, biserică, monumente, străzi curate, fântâni arteziene, mici muzee, etc. Din Purkersdorf există de asemenea linii de autobuz direct spre centrul Vienei.

Biserica Purkersdorf

Biserica din Purkersdorf

M-am plimbat vreo două ore prin Purkersdorf şi m-am relaxat total. Lumea zâmbea peste tot, localnicii iți răspundeau amabili la orice îi întrebai. Am mâncat la o terasă un șnițel tradițional austriac și o bere la halbă, pentru ca dacă mergi în Austria și nu ai făcut lucrul acesta este exact cum ai veni în Romania și nu ai mânca mici sau sarmale.

Purkersdorf

Una peste alta vă recomand cu căldură localitățile deluroase și pline de verdeață din jurul Vienei, pentru un popas mai mult decât relaxant, Purkesdorf și Das Alte Haus Feuchtl putând fi o destinație optimă. Nu o să regretați și cu siguranță veți reveni în aceste locuri.

* Dacă ți-a plăcut acest articol, te așteptăm pe pagina noastră de facebook: Fabrica de călătorii – facebook.com/FabricaDeCalatorii

One Comment

1. asa este, sunt multe pensiuni faine in satele din jurul vienei. chiar merita mers, sunt peisaje splendide…